رویدادها آرشیو خبر ها
تولدت مبارک

تولدت مبارک

خوان کوادرادو دوران حرفه ای خود را به عنوان مدافع راست در لباس ایندپندنته مدلین آغاز کرد و پس از آن به اودینزه ملحق شد. پس از دو فصل حضور در اودینزه او به لچه منتقل شد که برای اولین بار در پست وینگر به کار گرفته شد و این انتقال او به یک خط جلوتر منجر به بروز استعدادهای واقعی کوادرادو شد.

 

با حضور به عنوان مدافع وینگر سمت راست در ترکیب لچه در سیستم 3‐5‐2، کوادرادو از توانایی های ذاتی خود در حملات تیم استفاده می کرد، او نخستین گل های خود (سه گل) را در یک فصل مقابل جالوروسی به ثمر رساند.

 

به دنبال آن کوادرادو به فیورنتینا منتقل شد، تیمی که در این بازیکن کلمبیایی با بازی های درخشان خود به یکی از مردان کلیدی وینچنزو مونتلا تبدیل شد.

 

فصل اول حضور او در تیم توسکانی با پنج گل و هفت پاس گل همراه بود که همین منجر شد که سرمربی ویولا او را یک پست به سمت جلو و در نقش وینگر مهاجم سمت راست در سه نفر جلوی میدان به کار گیرد. این انتقال باعث شد که کوادرادوی 27 ساله در فصل بعد تعداد گل های خود را به عدد 15 و تعدا پاس های گل خود را به عدد 8 برساند.

 

در تابستان 2014 نیز او یکی از ستارگان تیم ملی کلمبیا در جام جهانی برزیل بود و با آمار چهار پاس گل همراه با تونی کروس ستاره ی آلمانی تیم رئال مادرید در صدر جدول لیست قرار گرفت. او همچنین یک گل در این تورنمنت از روی ضربه ی پنالتی برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند.

 

کوادرادو توانایی بازی در پست های مختلفی دارا است و می تواند به عنوان وینگر چپ و یا مهاجم دوم نیز به کار گرفته شود. او با سرعت بالا و تکنیک منحصر به فرد خود می تواند بازیکنان پیش روی خود را به راحتی جا بگذارد.

 

این بازیکن کلمبیایی با مبلغی در حدود 30 میلیون یورو به چلسی منتقل شد. کوادرادو درچلسی دوران موفقی نداشت. در نهایت یوونتوس که یکی مشتریان قدیمی این بازیکن بود با قراردادی قرضی و با حق خرید در پایان فصل او را به تورین منتقل کرد تا بتواند از استعدادها و توانایی های این بازیکن برای پیشرفت تیم استفاده کند.

 

او امروز 30 سالگی خود را جشن می گیرد و مدعی شده که تا پایان قرارداد خود در تیم یوونتوس به فوتبال ادامه خواهد داد و ایتالیا را ترک نخواهد کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: